Friday, October 1, 2010

Berapa gaji manicurist/nail tech di Singapore?

Untuk anda yang berminat nak jadi manicurist kat Singapore, basic adalah SGD1800, tak termasuk commission - berapa pelanggan anda layan based on what service is rendered.Kalau convert 2.34 sudah RM4,212.00 :)
Basic yang mereka nak ialah mesti tahu basic manicure/pedicure dan lebih baik kalau tahu french manicure atau nail art.Bila anda mahir bolehlah belajar acrylic/uv gel dan sebagainya.
Kenapa belajar dengan saya? Saya cuma charge RM350 untuk kursus intensif 3 hari.  Kemahiran cuma akan datang dengan praktikal. Saya akan ajar semua teknik yang di perlukan disalon-salon kuku seperti OPI etc.
Kat vivo ada banyak kedai manicure!
Berminat?Email saya atau text message saya di 0176116432, panggilan tidak dilayan.

No comments:

Post a Comment